معاون سازمان زندان ها کشور از برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی برای  26 هزار و 400 خانواده زندانی خبر داد.

برنامه های آموزشی برای  26هزار خانواده زندانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد یکتای  معاون اقدامات حمایتی و مراقبت های بعد از آزادی سازمان زندان های کشور گفت: 26 هزار و 400 خانواده زندانی در کشور زیر پوشش برنامه های آموزشی اداره کل زندان ها و انجمن حمایت از زندانیان هستند.

مهرداد یکتای درگاه در کارگاه آموزشی ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژه زندانیان استان همدان یادآوری کرد: دوره های آموزشی برای خانواده زندانیان پس از منویات رهبری فرزانه انقلاب و دستور ایشان به سازمان اجتماعی کشور آغاز شد.

وی اضافه کرد: این دوره ها آموزشی برای خانواده زندانیان با محوریت مهارت های اساسی زندگی و مهارت های اخلاقی برگزار می شود.

معاون سازمان زندان های کشور بیان کرد: این دوره آموزشی برای سومین سال متوالی برای خانواده زندانیان در حال برگزار است و در سال نخست با یک برنامه شروع شد.

یکتای درگاه ادامه داد: برنامه های آموزشی علاوه بر همسر برای فرزندان زندانیان نیز پیش بینی شده و هدف این سازمان حفظ خانواده ها و حریم آنها از آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه های جنبی و خدمات مشاوره ای، معیشت و ارتزاق خانواده زندانیان نیز مورد توجه است و کمک هایی به آنان می شود.

انتهای پیام/

حدود 26هزار خانواده زندانی زیر پوشش برنامه های آموزشی هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.